Alt
21 Σεπ 2020 12:07 PM
Κατηγορία: Πόλη

Μόνο κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του covid-19 (εγκύκλιος ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316). Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και το δημοτικό ΚΕΠ, να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού και να προσέρχονται χωρίς αναμονή προκειμένου να διεκπεραιώνουν με ταχύτητα την υπόθεσή τους. Φυσικά, παραμένουν στην διάθεσή τους οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Δήμου, online εξυπηρέτηση, προκειμένου να μπορούν να τακτοποιούν τα θέματά τους και να υποβάλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού.

Για την καλύτερη προετοιμασία και το γρηγορότερο αποτέλεσμα, οι πολίτες μπορούν να πληροφορούνται σχετικά με την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται κάθε υπόθεση στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, της ιστοσελίδας του Δήμου.

Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.

Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα ραντεβού τους είναι τα εξής:

ΚΕΠ: 2132000191, 2132000276, 2132000269

Δημοτολόγιο: 2132000236, 2132000130, 2132000229

Ληξιαρχείο: 2132000204

Τμήμα Εσόδων: 2132000241, 2132000140, 2132000244, 2132000224, 2132000139, 2132000117

Ταμείο: 2132000145, 2132000148

Προμήθειες: 2132000282, 2132000235, 2132000165

Λογιστήριο: 2132000207

Τεχνική Υπηρεσία: 2132000250

Πρωτόκολλο: 2132000119, 2132000163

Δημοτικά Ιατρεία: 2132000196

Κέντρο Κοινότητας: 2132000274

Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και email επικοινωνίας με τις υπηρεσίες στο www.iraklio.gr, ενότητα Επικοινωνία.

Leave A Comment

CAPTCHA
Η ερώτηση γίνεται για την αποφυγή του spam
Image CAPTCHA
Γράψτε τους χαρακτήρες της εικόνας.