Συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την διεύρυνση της online εξυπηρέτησης - Τι συζήτησαν Νίκος Μπάμπαλος και Κυριάκος Πιερρακάκης
Με στόχο τη διεύρυνση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης για την διευκόλυνση και την απλοποίηση της καθημερινότητας των πολιτών, ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής επιδιώκει να εντάσσει σταδιακά ολοένα και περισσότερες δημοτικές υπηρεσίες στις online πλατφόρμες τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν οι δημότες. Στην συνάντηση του δημάρχου της πόλης, Νίκου Μπάμπαλου, με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, οι δύο πλευρές συζήτησαν πώς Δήμος και κεντρική διοίκηση μπορούν να συνεργαστούν προκειμένου να προσθέσουν, αλληλοσυμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο, ακόμα πιο πολλά πεδία στην ηλεκτρονική εργαλειοθήκη τους.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός ανέλυσε στον δήμαρχο τι σκοπεύει να εντάξει σε επόμενες φάσεις στο gov.gr, αντίστοιχα ο Νίκος Μπάμπαλος τι περαιτέρω στοχεύει ο Δήμος να προχωρήσει στις δικές του πλατφόρμες σύμφωνα με όσα έχουν ανάγκη οι πολίτες σε τοπικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο Δήμος και Υπουργείο θα μπορέσουν να συνδυάσουν τις δυνάμεις τους ώστε να καλύψουν μεγαλύτερο φάσμα πεδίων εξυπηρέτησης του δημότη.
«Έχω ξαναπεί ότι, εάν αφήνει κάτι καλό η περιπέτεια της πανδημίας, είναι που μας ώθησε να κάνουμε άλματα στο κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής οι επίκαιρες απαιτήσεις μας βρήκαν προετοιμασμένους καθώς, πριν τα πρώτα κρούσματα, είχαμε βγάλει στον αέρα τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των δημοτών. Το καλό, όμως, πάντα πρέπει να γίνεται καλύτερο για αυτό και στην συνάντηση με τον Κυριάκο Πιερρακάκη συζητήσαμε πώς μπορούμε σε τοπικό επίπεδο να αναπτύξουμε περισσότερα ηλεκτρονικά εργαλεία στη διάθεση του πολίτη για να κάνουμε την καθημερινότητά του πιο εύκολη και απλή. Πρέπει να μείνει αυτή η νοοτροπία! Πλέον πρέπει να συζητάμε όχι μόνο πως συνεργάζεται Δήμος και Υπουργείο, δήμαρχος και υπουργός, αλλά… gov.gr και iraklio.gr», το μήνυμα του δημάρχου.