Όλα τα παράπονα, προβλήματα ή αιτήματα που υποβάλλονται από δημότες καταγράφονται και αφού κωδικοποιηθούν παραπέμπονται στις αρμόδιες υπηρεσίες για εξέταση και επίλυση.

Η κάθε υπηρεσία έχει υποχρέωση να εξετάσει τα θέματα της αρμοδιότητας της το ταχύτερο δυνατό και να ενημερώσει άμεσα τον ενδιαφερόμενο δημότη ή να τον καθοδηγήσει για οποιεσδήποτε ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν από μέρους του.

Το ΓΕΔ συντονίζει και παρακολουθεί την πορεία εξέτασης του κάθε θέματος και ανάλογα ενημερώνει την προιστάμενη αρχή για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις.

Το ΓΕΔ βρίσκεται στην υπόγεια διάβαση ΗΣΑΠ(στον χώρο των πρώην δημοτικών ιατρείων)

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας καλέστε στα τηλέφωνα  15277, 210-2811361, 210-2849411

ή μπείτε στην ειδική online πλατφόρμα κάνοντας κλικ ΕΔΩ